Шановні наші мами і тата, продовжуємо далі розвивати спостережливість дітей у живій природі - це і спостереження за станом погоди, за брунька на деревах, подекуди і за листячком. Викликаємо у дітей радістя та захоплення від побаченого. Обовязково проводимо з дітьми бесіду:
-Яка пора року на вулиці?
-Яка погода?
-Яке сьогодні небо, а чому воно таке?
-Що втросте з бруньок?
-Якого кольору, розміру листочки? (та ін. запитання)
А так як ви спостерігаєте за живою природою, до можите знайти різні природні матеріали і використати їх для конструєвання з дітьми. А в домашніх умовах можете використати Лего-конструктор для розвитку вашої дитини.
Консультація для батьків
на тему:
“Роль Лего-конструювання в розвитку дитини”
Завдання: дати батькам знання про значення Лего-конструювання в розвитку дитини, зацікавити в навчанні дітей через гру; залучити до спільного Лего-конструювання батьків та дітей в умовах сім’ї, вислухати думку батьків щодо доцільності проведення занять з Лего- конструювання.
Щановні батьки ! Як ви вважаєте чи люблять ваші діти гратись в LEGO і , якщо так, то чому? Що дає така гра дитині? Пригадайте свої ігри в дитинстві, що це були за ігри?
За моїми спостереженнями всі діти люблять Лего-конструювання.
За результатами досліджень і спостережень, вчені зробили висновок, що складання конструктора позитивно впливає на дитину більше, ніж малювання і ліплення з пластиліну. Це пов’язане з тим, що під час малювання та ігор з пластиліном результат праці дитини не завжди виходить успішним. А ось при грі з конструктором LEGO, у дітей завжди виходить щось цільне і красиве. Завдяки своїм формам і кольору, яким чином би малюк не склав деталі, у нього завжди виходити щось схоже на справжні предмети. Досягнення хороших результатів при складанні конструктора формує у дітей впевненість у собі і навіть лідерські якості.
LEGO дозволяє дітям вчитися , граючись і навчатись у грі. Саме головне – це надати дітям можливість “проживання” цікавого для них матеріалу. Дізнаючись щось нове, діти навчаються виражати своє ставлення до того, що відбувається. Конструюючи, вони занурюються в організовану дорослими ситуацію. В ході навчальної діяльності діти стають будівельниками, архітекторами, лікарями, водіями, фермерами і т.д., граючись вони вигадують і втілюють в життя свої ідеї. В процесі діяльності розв’язуються різні задачі: психологічні, розвивальні, пізнавальні. Подорожуючи, діти допомагають своїм друзям, визволяють героїв з біди, дізнаються цікавих фактів тощо. Готуючись до подорожі, діти конструюють, вчать вірші, працюють за схемами. При цьому у дітей розвивається творча уява, комунікативні якості, допитливість. Знання, які отримують діти є актуальними, необхідними для них. А цікавий матеріал засвоюється легко і назавжди.
Застосування LEGO сприяє:
- Розвитку у дітей сенсорних відчуттів (тому , що використовуються деталі різної форми, основних кольорів).
- Розвитку і удосконаленню психічних функцій (пам’яті, уваги, мислення, розвиток таких мислительних процесів, як аналіз, синтез, класифікація, узагальнення).
- Тренуванню пальців кисті руки , що дуже важливо для розвитку дрібної моторики руки.. А також сприяє розвитку мовлення дитини, тому що недарма кажуть: “Мова дитини на кінчиках пальців”.
- Об’єднанню дитячого колективу, формуванню симпатії один до одного,
так як діти навчаються спільно вирішувати задачі, розподіляти ролі, пояснювати один одному важливість прийнятого конструктивного рішення.
Дуже тісно конструктивна діяльність пов’язана з розвитком мовлення, тому що спочатку дитина проговорює подальші дії, які деталі вибере, необхідну їх кількість, розміри.
На заняттях з Лего-конструювання діти навчаються посидючості.
Ось приклади ігор, в які можуть погратися батьки разом зі своїми дітьми. Це ігри-лабіринти, які потрібно спочатку самим сконструювати із цеглинок.
Варіант 1 гри
“Закоти м’ячик у лунку”( для дітей 3-4 років)
Мета: виховувати терплячість під час виконання завдання; розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів;закріпити основні кольори.
Обладнання: цеглинки DUPLO, м’ячики 3(або більше кольорів).
Хід гри:
Спочатку потрібно дитині разом з дорослим вигадати і сконструювати лабіринт для гри. Потім виготовити лунки для м’ячиків (лунки повинні бути такого ж кольору, що і м’ячики). Потім потрібно закотити м’ячик у свою лунку.
“Проведи тваринку у свій будиночок”( для дітей 3-4 років)
Мета: виховувати дружні взаємини в дитячому колективі; розвивати дрібну моторику рук, пам’ять, просторову орієнтацію, уваг; учити співвідносити розмір предметів.
Обладнання: цеглинки DUPLO, фігурки тварин.
Хід гри:
Виготовити лабіринт або використати з попередньої гри. Для кожної тваринки, відповідно до її розмірів потрібно виготовити свій будиночок. Потрібно кожну тваринку провести лабіринтом так, щоб вона потрапила у свій будиночок. Потім можна попросити , щоб одна тваринка “прийшла у гості “до іншої.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Далі ви можете перейти на сторінку психолога Пасьовин Галини Григорівни і ознайомитися з цікавинками на її сторінці psychologgyravka.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар