Шановні батьки і дітки ,продовжуємо з вами далі наші спостереження в природі,над тим, як пробуджується весна.
Пропонуємо вашій увазі приклади спостережень з дітьми
Спостереження на квітень
Понеділок
Спостереження за змінами в неживій природі (сонце, вітер, небо). Почався другий місяць весни — квітень (народні назви: цвітень, водолій, лелечник)
Спостереження за вітром (сила, напрямок, чи такий холодний, як узимку?)
Спостереження за камінням (Яке? Де можна знайти ще? Яке на дотик? Істота чи неістота?) Безпечна поведінка з камінням
Спостереження за клопом-солдатиком (живуть разом, забарвлення відлякує пташок, їх птахи не їдять). Закріплювання правила безпечної поведінки з комахами
Вівторок
Спостереження за рослинами на майданчику. Знайти дерева та кущі. Порівняти. Що спільного? відмінного? Які зміни відбулися порівняно із зимою?
Спостереження біля квітника (сходи ірисів та лілій). Чим схожі? Чим різняться? Де зимували?
Спостереження за роботою двірника. Обкопування дерев та його значення. Інструмент для догляду
Спостереження біля тополі (сережки). Пояснити, що це квіти тополі (колір, як тримаються, чи однакові колір і розмір). Повторення правил поведінки в лісі
Середа
Спостереження за водою. Запропонувати прислухатися до того, як крапає (тече) вода. Як виникає струмок, капелі?
Спостереження за молодою зеленою травою на газоні. Порівняння з торішньою
Спостереження за гілками дерев, на яких бубнявіють бруньки. Розглядання бруньок каштану, тополі. Що виросте?
Спостереження за кульбабою. Чим цікава квітка? Коли стане білою?
Четвер
Спостереження за небом. Які хмари? Як пливуть? Чи змінюється колір неба? Що несуть?
Спостереження за співом птахів. Запропонувати прислухатися, чому співають? Яку користь приносять? Які птахи ще не повернулися? Які зимували?
Спостереження біля шпаківні. Чому льоток маленький? Для чого паличка? Вішають шпаківні до сонця льотком
Спостереження за сонечком. Колір і форма комахи? Де живе? Користь?
Які комахи небезпечні для дитини?
П’ятниця
Спостереження за шкільним майданчиком та спортивним стадіоном. Як гуляють дорослі з дітьми? Повторювання того, що діти мають право на відпочинок
Спостереження за змінами у верхньому одязі дорослих і дітей. З’ясувати, з чим вони пов’язані. Повторювання того, що діти мають право на дозвілля
Спостереження біля кущів, дерев. Як назвати одним словом? Назвати складові частини. Чому не бачимо корінь? Чи всі мають листя?
Спостереження за ґрунтом. Яка земля на дотик? Що відбулося з мокрою землею в долоні? У яку землю слід висаджувати рослини? Чим віддячать улітку?
|
---|
Далі продовжуємо роботу над закріпленням основних кольорів, в цьому вам допоможе відео ролик
А щоб діткам не було сумно пропонуємо розфарбовку " Подивись і розфарбуй"
Немає коментарів:
Дописати коментар