Так як і завжди переходьте по посиланню блог музкерівника, де на дітей чекають різні цікаві музичні розваги та пісеньки
Шановні батьки сьогодні попрацюємо над розвитком мовлення дітей і кільтурою мовленнєвого спілкування. До вашої уваги просте заняття з представленими до нього запитаннями та завданнями, яке ви можете провести з дітками перебуваючи на природі так і вдома розглядаючи картинки
"Качина сім'я"
Мета:
- продовжувати вчити дітей розглядати картину;
- вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини, та на питання який, яка, які?
- активізувати вживання слів: каченя, качка, селезень; маленьке, пухнасте, м'якеньке, легеньке, велика, біленька;
- закріплювати вміння співати разом з доросли, та відтворювати танцювальні рухи;
- розвивати мовлення, увагу, пам'ять;
- виховувати дбайдиве ставлення до птахів.
ЗАВДАННЯ
1.Пропонуємо прослухати і виконати відповідні рухи до таночка "Таночок каченят". Для цього перейдіть за посиланням ⇓
2.Хто як говорить. Цікава ферма⇓
Запитання до дитини: Як ти думаєш, як співає мама у каченяти? Хто вона, як її звуть?
3. Розгляньте картину, чи птахів на подвір'ї "Качка з каченятами"
Поставте дитині запитання:
-Хто зображений на картині?
-Качок скільки?
-А каченят?
-Качка яка? (Велика)
-А каченята?
-Качка якого кольору?
-А каченята?
-Що робить качечка?
-А каченята?
-Як кличе качка своїх діток?
-Як дітки їй відповідають?
На закріплення повторіть танок каченят.
Дякуємо за співпрацю!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар