четвер, 30 квітня 2020 р.

На пташиному подвір"ї: Качка й каченята


Через музику до себе
Так як і завжди переходьте по посиланню блог музкерівника, де на дітей чекають різні цікаві музичні розваги та пісеньки


Шановні батьки сьогодні попрацюємо над розвитком мовлення дітей і кільтурою мовленнєвого спілкування. До вашої уваги просте заняття з представленими до нього запитаннями та завданнями, яке ви можете провести з дітками перебуваючи на природі так і вдома розглядаючи картинки

Картина по номерам «Утиная семья» (Paintboy) EX051 за 378.0 руб. в ...
"Качина сім'я"
Мета: 
  • продовжувати вчити дітей розглядати картину;
  • вдосконалювати навички відповідати на запитання за змістом картини, та на питання який, яка, які?
  • активізувати вживання слів: каченя, качка, селезень; маленьке, пухнасте, м'якеньке, легеньке, велика, біленька;
  • закріплювати вміння співати разом з доросли, та відтворювати танцювальні рухи;
  • розвивати мовлення, увагу, пам'ять;
  • виховувати дбайдиве ставлення до птахів.
ЗАВДАННЯ
1.Пропонуємо прослухати і виконати відповідні рухи до таночка "Таночок каченят". Для цього перейдіть за посиланням
2.Хто як говорить. Цікава ферма
Запитання до дитини: Як ти думаєш, як співає мама у каченяти? Хто вона, як її звуть?
3. Розгляньте картину, чи птахів на подвір'ї "Качка з каченятами"
Оригинал схемы вышивки «Утка с утятами» - Вышивка крестом
Поставте дитині запитання: 
-Хто зображений на картині?
-Качок скільки?
-А каченят?
-Качка яка? (Велика)
-А каченята?
-Качка якого кольору?
-А каченята?
-Що робить качечка?
-А каченята?
-Як кличе качка своїх діток?
-Як дітки  їй відповідають?

На закріплення повторіть танок каченят.
Дякуємо за співпрацю!!!






Немає коментарів:

Дописати коментар