Продовжуємо спільну роботу для збагаченння знань дітей про домашніх свійських тварин. Сьогодні звертаємо увагу на свійську тварину - Кізоньку
Але для того, щоб діти краще розуміли поняття "свійські тварини", вашій увазі пропонується для розгяду картина"Свійські тварини" та дидактична гра, для розвитку уважності, пам'яті , мислення
Д/гра: "Які ви, свійські тварини?"
дорослий називає дитині ознаки, що характеризують певну свійську тварину, а дитина має відгадати її.
-Велика, рогата, руда або ряба, дає молоко - це хто? ( Корова)
-Рогатий, бородатий, куцохвостий - це хто? ( Цап)
-Кучерява, вовняна, невеличка - це хто? (Ягничка)
-Високий, стрункий, гривиастий, прудкий - це хто? (Кінь) і т. д.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Наступне, що пропонуємо, це провести в творчості час та помалювати з дітьми
Тема: «Прикрасимо фартушок для кізоньки»
Розгляньте з дитиною ілюстрацію і подумайте, до якої казки ці
ілюстрації? До казки: «Коза-дереза» та «Вовк та семеро козенят»
Вивчіть з дітьми вірш про "Козу і козенятко"
У кози-дерези-Дитинчатко,
Народилось мале Козенятко.
Козенятко швидке, прудконоге.
І нема бороди, ані рогів.
Кожний ранок мене зустрічає,
Бо для нього гостинця я маю.
Вріжу скибочку хліба м’якеньку,
Пригощу козенятко маленьке
Розгляньте картини (зверніть увагу), як вона( коза) гарно одягнута. Вона одягнена у довгу юбку, гарний фартушок, гарну блузку. Коза-дереза просить про допомогу. Нашу Козу-дерезу запросила в гості друга коза-мама
козенят. І от вона , ідучи в гості, хоче понести своїй подрузі подарунок,
такий же гарний фартушок, який є в неї. І вона просить виготовити для
неї такий фартушок.
(Роздрукуйте на папері фартух і нанесіть на нього візерунок, який представлений нижче або такий який забажає дитина. Дитина може малювати як пензликом так і пальчиком чи іншими нетрадиційними матеріалами)
Тепер вона зможе піти в гості з
прекрасними подарунками для своєї подруги, та ще й для її малят.
Немає коментарів:
Дописати коментар