Тема наступного тижня: "Котик Мурчик та домашні улюбленці"
Спостереження на місяць травень
Понеділок
Спостереження за сонячними промінчиками. Як вони відображаються на склі, на стіні? Розглядання сонця як джерела світла, яке необхідно для існування всього живого на землі
Спостереження за берізкою. Що бачимо на гілочках? На що схожі сережки? Як у народі називається береза? Чим корисна ця рослина?
Спостереження за роботою дорослих на квітнику. Встановлювати зв’язок між працею та її результатом. Треба поважати та берегти результати будь-чиєї праці
Спостереження за вітром. Визначити, чи є вітер. Чи відрізняється весняний вітер від зимового? Чим?
Вівторок
Спостереження за пташками. Запропонувати прислухатися до співу пташок. Які птахи починають свій спів навесні? Які птахи повертаються весною? Яку користь приносять?
Спостереження за комахами, які прилетіли до перших квітів. Як називаються? Що вони шукають? Яку користь приносять бджоли, джмелі? Як треба ставитися до комах?
Спостереження за росою на траві. Чому трава мокра? Як називаються крапельки води? Яка роса на дотик?
Спостереження за дощовим черв’яком. Звертати увагу на маленькі купки землі. Це зробив черв’як. Якого він кольору? Який на дотик? Суха чи волога шкіра? Як пересувається? Яку користь приносить?
Середа
Спостереження за травою на газоні. Порівняти нову траву із темною старою травою. Чому ми вигрібаємо суху траву? Чому рослинам потрібне піклування?
Спостереження за кущем бузку. Чим відрізняється кущ від дерева? Як змінюється розмір та колір листочків?
Спостереження за ластівками. Високо чи низько літають? Чому? Чим живляться? Народна прикмета: «Ластівки низько літають — до дощу». Чому відлітають у теплі краї?
Спостереження за деревами, що ростуть на майданчику. Що спільного? Чим різняться? Які мають складні листочки, які — прості? Для чого потрібні дерева?
Які їм потрібні умови?
Четвер
Спостереження за деревами. Звертати увагу на те, як розпускаються бруньки, можна доторкнутись до них. Що виросте з бруньок? Чому не можна псувати гілочки з бруньками?
Спостереження за горобцями. Чи вони були такі ж жваві взимку? Чим живляться? Яку користь приносять? Як ми можемо їм допомогти?
Спостереження за квітучою акацією. Прислухатись до тиші. Чому чути гул? Що збирають бджоли? Чим корисний мед?
Спостереження за подорожником. Як називається? Якої форми листи? Чому вважається лікарською рослиною? Де росте? Які складові частини?
П’ятниця
Спостереження за кульбабкою. Чому люди радіють появі кульбаб? Чи можна за допомогою кульбаби передбачити погоду?
Спостереження за квітучим каштаном. Якого кольору квіти? З чим порівнюють квітучий каштан? Що виросте, коли відцвітуть квіти?
Спостереження за джмелем на клумбі. Який зовнішній вигляд має? Якого кольору шубка? Скільки крильців, ніг? Що шукає на квітнику? Що слід робити, якщо вкусить джміль?
Спостереження за птахами. Які птахи співають навесні? Для чого потрібний дзьоб? Що вони носять у дзьобі? Для чого потрібні різні матеріали? Для чого птахи створюють гнізда?
!!! Види дитячої праці та їх вплив на розвиток особистості у дошкільному віці
Виховуючи маленьку дитину, дорослі мають усвідомити, що у дошкільному дитинстві праця виступає могутнім виховним засобом формування особистості. Саме завдяки посильній трудовій діяльності розвиваються не просто фізичні сили дитини, а формується вправність у застосуванні власних сил і можливостей у повсякденному житті, закладаються моральні якості: повага до праці, працелюбність, відповідальність, чесність тощо, гартується організм, відбувається моделювання можливого розвитку завдяки виокремленню з усього розмаїття життя ціннісних орієнтирів.
Немає коментарів:
Дописати коментар