Доброго дня батьки і діти !!!
Нас оточує чудовий і дивовижний світ рослин. Усі ми радіємо тінистому лісу й барвистій луці, насолоджуємося красою та ароматом квітів, ласуємо ягодами та горіхами. Згадайте, скільки рослин кожен із вас бачив навколо. Вони такі різноманітні! І великі, і маленькі. Ялина та сосна стоять зелені протягом року, а береза, липа, клен тощо скидають листя на зиму. Ми прикрашаємо рослинами домівки та подвір’я, вживаємо їх у їжу, годуємо тварин, виготовляємо з них ліки тощо, але є і такі рослини які можуть нашкодити здоров"ю людини.
Правила поведінки в лісі, в природі:
Не можна їсти
невідомі ягоди, серед них можуть бути отруйні: вовчі ягоди, вороняче око.
Не збирайте
грибів, які ви не знаєте; серед них можуть бути отруйні: мухомор, бліда
поганка.
Не беріть до рук
не знайомих рослин, квітів, не робіть з них букетів, не плетіть вінків.
Отже, гуляючи в
лісі, будьте обережні! Дивіться під ноги, щоб не наступити на
комах, які жалять, не чіпайте мурашників, осиних гнізд – вони можуть бути
агресивними і покусати.
Любі діти! Весна і
літо – чудовий час для відпочинку в природі.
Не забувайте про
обережність, щоб не трапилось, бува, якихось прикрощів. А дотримання цих
нескладних правил – зробить ваш відпочинок приємним.
https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90 (Дітям про лікарські рослини, де їх можна знайти і в яких випадках використовувати
Читання вірша «Хто Юрасика вкусив?»
Проти
сонечка – квітник,
Тут Юрась
гуляти звик.
Зазира у
квітку кожну:
– Чи тебе
понюхать можна?
– Нюхай,
нюхай, та гляди,
Щоб не
трапилось біди!
Шелестить
увесь квітник…
Раптом Юра
наш у крик:
Ой, ой, ой! Біжить щосили, –
Мамо,
квітка укусила!
Мама каже: –
укусити?
Аж ніяк не
можуть квіти.
Хто ж тоді, – Юрась питає, –
Укусив мене?
Не знаю. –
Чи не
можете, малята,
Ви Юрасеві
сказати?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Музична діяльність Перегляд української народної казки «Івасик-Телесик»
( перехід по блогу музкерівника) antinoob650.wixsite.com/websiteblog
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Піші переходи в оздоровчо-літній період. Консультація для батьків.
Одним із найважливіших завдань у літній період є оздоровлення дітей. Забезпечте максимальне перебування дошкільників на свіжому повітрі, рухову діяльність, систематичне загартування, раціональне харчування. Достатня рухова активність і перебування на свіжому повітрі, систематичне загартовування, раціональне харчування сприяють хорошому фізичному здоров’ю дитини, нормальному функціонуванню її нервової системи. Які завдання щодо літнього оздоровлення дітей стоять перед педагогами та батьками? Передусім: навчати дітей орієнтуватися в будові органів і систем організму людини формувати розуміння корисного і шкідливого для функціонування організму, ознайомлювати з основними природними чинниками загартування та оздоровлення переконувати в необхідності щоденно займатися фізкультурою, ранковою гімнастикою, фізичними вправами та рухливими іграми, а також якісно виконувати основні рухи під час занять, формувати навички безпечної поведінки в природному, предметному й соціальному довкіллі, навчати виявляти активність без агресії щодо інших, розвивати фізичні якості — спритність, сміливість, рішучість, витривалість. Ці завдання можна реалізувати за такими напрямами: фізичне виховання (елементи валеології, гігієна, режим дня, харчування, рухова діяльність), безпечна поведінка в довкіллі, профілактичні заходи. Для активної життєдіяльності дітям, особливо влітку, необхідні посильне фізичне навантаження та рухливі ігри на свіжому повітрі. Діти раннього віку мають перебувати на свіжому повітрі не менше чотирьох годин на добу, дошкільного віку — не менше п’яти годин. Звісно, з перервами. Необхідною умовою для нормального росту й життєдіяльності організму дитини є виконання різноманітних рухів, за допомогою яких вона пізнає навколишній світ. Це зміцнює психіку та сприяє формуванню характеру. Під впливом фізичних навантажень посилено працюють усі органи й системи, збільшується обсяг використаного кисню, а відтак прискорюються обмінні процеси. Усе це зміцнює здоров’я дитини. Рухова активність: поліпшує живлення тканин та склад крові стимулює розвиток організму дитини удосконалює функцію кори надниркових залоз, що допомагає дитині легше переживати стресові ситуації. Виконання різних рухів, особливо на свіжому повітрі, заспокоює нервову систему, створює в дітей бадьорий, життєрадісний настрій, значно підвищує працездатність. Рухливі ігри та вправи спортивного характеру вдосконалюють координацію рухів у дітей, розвивають у них швидкість та спритність, впевненість у своїх силах, уважність, точність, дисциплінованість, наполегливість, виховують силу волі, ініціативність, рішучість та сміливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар