середа, 8 червня 2022 р.

Тема дня: “ Квітуча галявина”



Читання вірша Н. Забіли “Я біжу, біжу по гаю…”

Мета: Розвивати пам"ять, мислення, збагачувати словниковий запас дітей, виховувати дбайливе ставлення до рослинного світу та світу комах

Я біжу, біжу по гаю,
Я метелика впіймаю.
А метелик не схотів —
Геть від мене полетів.

Сів метелик на травичку,
Може, думав — не помічу?
Блиснуть крилечка ясні —
Зразу видно вдалині.

Сів метелик на листочок —
Може, там сховатись хоче?
Блиснуть крилечка рябі —
Не сховатися тобі!

Полетів він на лужок,
Заховався між квіток.
Я іду, іду, іду —
Метелика не знайду.

- Де люблять відпочивати метелики?
- На що схожі крильця метелика?


Малювання “ Бузок” ( ватні палички). Авторське відео
Мета: закріпи ти вміння дітей малювати як традиційними так і не традиційними техніками малювання, виховувати бажання милувати красою рідної природи та радіти своїм успіхам.

https://www.facebook.com/100024378230898/videos/510547690807288




Далі пропонуємо переглянути відео про лікарські рослини

Мета: познайомити та закріпити знання дітей про рослити ( корисні) з найближчого оточення.

“Кмітливі діти все знають про лікарські квіти” (Перегляд відео)

https://cutt.ly/5JTShch


Немає коментарів:

Дописати коментар